Nyheter
0

AB Solutions innfører hjemmekontor
Fra og med 12.03.2020 vil alle administrative ansatte jobbe hjemmefra så langt det lar seg gjøre.

Vi er opptatt av at færrest mulig - både ansatte, kunder og våre familier blir smittet av Coronaviruset (COVID-19), og har av den grunn innført hjemmekontor for alle administrativt ansatte fra og med 12.mars 2020.

Dette innebærer at alle administrativt ansatte hos AB Solutions fra nå av jobber fra sine respektive hjemmekontor.
Vi forholder oss fortløpende til råd fra myndighetene, men mener dette er den mest hensiktsmessige måte å opprettholde driften på, samtidig som vi sikrer våre ansatte mot smittespredning.

Kontorene i Bergen, Oslo, Stavanger og Trondheim vil være bemannet på et minimumsnivå i tiden fremover til smittefaren er nedjustert.

Leverandører, ansatte og alle forretningsforbindelser oppfordres til å kontakte oss pr. epost eller telefon og ikke møte opp på våre kontorer.

Når det gjelder daglig drift vil alle våre kunder bli ivaretatt. Vi leverer fremdeles de tjenester som etterspørres.

Vi opplever for øyeblikket stor pågang etter ekstra renhold og smittevask grunnet den pågående situasjonen.  Ta gjerne kontakt snarest dersom du har ekstra behov slik at vi også kan hjelpe deg.

Vi er å treffe på telefon 4178 1000 (08.00-16.00 alle hverdager), eller epost  post@absolutions.no, men anbefaler gjerne at du ringer din kundekontakt direkte. 

Har du spørsmål om AB Solutions innfører hjemmekontor for alle kontoransatte. ?

Send oss en melding i skjemaet under, og vi vil svare deg så snart som mulig.
Du kan også ringe oss på 4178 1000 hverdager 08-16.

Vennligs fyll inn navn
Vennligs fyll inn epost

Vennligs aksepter